Elevate je klantencontact naar ruimtestation-niveau met onze geavanceerde chatbots en voicebots. Transformeer je klantbeleving, stroomlijn je communicatie en zet automatisering in het hart van je bedrijfsstrategie.
Een gratis demo-bot? Zeker!
Ervaar zelf hoe moderne bedrijfscommunicatie het verschil maakt: duik in onze chat- en voicebot demo voordat je de innovatiegolf mist!
Veel bedrijven realiseren zich nog niet dat deze tools een krachtig en vaak onbenut communicatiekanaal vormen.
Klanten wachten niet meer. Zorg voor een non-stop klantenservice zonder lange wachttijden, zelfs buiten kantooruren.
Verminder de druk van inkomende oproepen en emails op uw klantenserviceteams en bespaar op operationele kosten.
Verwerk meer verzoeken in minder tijd. Automatisering betekent dat routinevragen meteen worden afgehandeld, waardoor je team zich kan richten op complexere zaken.
Bots maken minder fouten in hun antwoorden en zorgen voor een consistente merkervaring voor elke klant, elke keer weer.
Bedien klanten in hun eigen taal, waardoor de tevredenheid verhoogt.
Verzamel waardevolle inzichten over klanteninteracties en -voorkeuren.
Waarom onze Chatbots & Voicebots jouw nieuwe BFF’s in telecom zijn
Zij zijn al in de wolken over hun digitale transformatie, word jij de volgende?
"We kozen voor Intellinet omdat Zij de enige provider waren met een scherpe SLA en die SIP trunking 00k in een testopstelling konden aanbieden"
— Dirk Flamant van Benedictus Poort
"We kozen voor Intellinet omdat Zij de enige provider waren met een scherpe SLA en die SIP trunking 00k in een testopstelling konden aanbieden"
— Dirk Flamant van Benedictus Poort
"We kozen voor Intellinet omdat zij de enige provider waren met een scherpe SLA en die SIP trunking ook in een testopstelling konden aanbieden"
— Dirk Flamant, Benedictus Poort
"Als ik onderweg ben naar een vergadering, moet ik nog steeds professioneel bereikbaar zijn. Met CloudSIM kunnen onze mobiele telefoons direct worden gekoppeld aan onze cloud-telefooncentrale, waardoor we overal toegang hebben tot onze bedrijfstelefonie, inclusief gespreksroutering en voicemail, zonder gedoe met extra hardware of ingewikkelde installaties."
— Sophie Maes, Your Digital Consulting
"We hebben meerdere vestigingen en ik maakte me altijd zorgen over bereikbaarheid tijdens stroomuitval of noodsituaties. Met SIP Trunk Premium kunnen we oproepen moeiteloos routeren tussen locaties, wat betekent dat we altijd bereikbaar zijn, zelfs als er iets misgaat."
— Tom Verstraeten, Claesen Innovations
"Met ons team verspreid over verschillende locaties, was samenwerking een uitdaging. Maar met Smart PBX kunnen onze medewerkers gemakkelijk bellen, chatten en videovergaderingen houden, waardoor we onze samenwerking verbeteren en de productiviteit verhogen, waar we ook zijn."
— Tinne Goens, OC Logistics
Met dit zelfbeheer-portaal krijg je de sleutel tot ongekende controle over jouw communicatie, waardoor je moeiteloos en direct wijzigingen kunt aanbrengen en jouw bedrijf naar nieuwe hoogten kan stuwen.
Chatbots & Voicebots
Vanaf
€99
PROMO
GRATIS analyse t.w.v. €299
Geldig tot eind december 2024
Een chatbot is een geautomatiseerd systeem dat tekstuele interacties mogelijk maakt via chatberichten, terwijl een voicebot werkt met spraakopdrachten en -reacties, meestal via platforms zoals spraakgestuurde assistenten of IVR-systemen (Interactive Voice Response).
Chatbots en voicebots kunnen verschillende voordelen bieden, zoals het verhogen van de efficiëntie van klantenservice door het bieden van 24/7 ondersteuning, het verbeteren van de gebruikerservaring door snelle en nauwkeurige reacties, en het verminderen van de werklast voor menselijke medewerkers door repetitieve taken over te nemen.
Chatbots en voicebots kunnen worden gepersonaliseerd door middel van aangepaste gespreksflows, merkgerichte berichten en integratie met bedrijfssystemen zoals CRM (Customer Relationship Management) om toegang te krijgen tot klantgegevens en relevante informatie te verstrekken.
Ja, chatbots en voicebots kunnen worden geïntegreerd met verschillende communicatiekanalen, waaronder websites, mobiele apps, sociale media en zelfs telefoonsystemen. Door deze integratie kunnen klanten op verschillende manieren communiceren met de bot, afhankelijk van hun voorkeur.
Ja, geavanceerde chatbots en voicebots kunnen worden getraind om complexe vragen te begrijpen en nauwkeurige antwoorden te geven. Dit vereist echter een zorgvuldige ontwikkeling en training van de bot met behulp van machine learning en natuurlijke taalverwerkingstechnologieën.
Maandag - Vrijdag, 8.00 - 18.00
Reactie binnen 24u
Meer info ontvangen?
Meer info ontvangen?
Copyright 2001 – 2024 Intellinet. Alle rechten voorbehouden. Algemene voorwaarden Privacybeleid