Dokters Plus 

Dokterts Plus wordt totaalklant bij Intellinet. 

De vereisten: 

Besparen op telefonie

Flexibele oplossingen voor een groepspraktijk

Parlofoon gekoppeld aan telefoontoestellen

Continue bereikbaarheid en informatieverstrekking 

Oplossing: 

De Ingenious PBX van Intellinet met Sip Trunking 

Uitrol: 

Door de verandering van een duopraktijk naar een huisartsengroepspraktijk van 4 dokters werd het al snel duidelijk dat er op gebied van telefonie een aanpassing nodig was. 

Een groepspraktijk biedt vele voordelen en vereist een intensieve samenwerking tussen de betrokken artsen, waardoor goede communicatie zeer belangrijk wordt. 

Door drastische verbouwingen en herinrichting was het voor deze klant ook het perfecte moment om een totale verandering door te voeren. Zij hebben dan ook de beslissing genomen om over te stappen naar een Cloud Telefooncentrale met Sip Trunking om aan alle behoeften te kunnen voldoen. 

“ De keuzen voor Intellinet was snel gevallen. Zij waren een provider die al onze vragen konden beantwoorden en zelfs extra gebruiksvriendelijke mogelijkheden aanboden. Door de overstap te maken naar een Cloud Telefooncentrale was er zelfs geen investeringsbudget nodig voor een lokale centrale. Enkel nieuwe telefoontoestellen waren nodig.” 

Het Project: 

Patiënten moeten ten alle tijden terecht kunnen met hun vragen. Doordat er op de centrale tijdgebonden configuratie mogelijkheden zijn, worden de patiënten ten alle tijden geïnformeerd over hoe en wanneer ze het best geholpen kunnen worden.  

Het nieuw systeem moest ook zeer gebruiksvriendelijk zijn voor de secretaresses. Door de BLF-toetsen op het toestel, is het voor hen zeer gemakkelijk om patiënten door te verbinden naar de gewenste dokter. 

Tijdens de huisbezoeken moeten de dokters individueel bereikbaar zijn. Dit kan alleen op GSM.

De Follow-me-functie van Intellinet, waarbij we voor iedere gebruiker een vast GSM-nummer achter het vaste nummer koppelen, voldoet aan deze vereiste.  

Indien een dokter een patiënt wenst terug te bellen, maakt hij handig gebruik van de Call-Through-optie. Hier belt men met GSM naar de Cloud-telefooncentrale en deze belt vervolgens door naar de patiënt. Hierdoor wordt het vast nummer van de groepspraktijk meegestuurd en blijft het GSM-nummer privé. 

Als een patiënt later op de avond langskomt, wanneer de ingang reeds afgesloten is, is het voor de artsen een vereiste dat de parlofoon gekoppeld is aan de telefoontoestellen. Zo kan elke dokter via zijn eigen toestel spreken met de persoon aan de buitendeur.  

Er zijn nog verschillende kleine elementen die deze groepspraktijk ervan overtuigd heeft om voor de totaaloplossing bij Intellinet te kiezen. Bij een algemene stroompanne of een storing op het netwerk mag er geen enkele oproep verloren gaan. Dit gebeurt door de optie ‘Fail Over’ Wanneer de Sip Trunk Premium niet meer registreert op de Cloud Telefooncentrale worden de oproepen omgeleid naar individuele GSM’s. 

De Sip Trunk Premium is de tegenhanger van de huidige ISDN lijn, maar wel 70% goedkoper. Ook zijn de VoIP tarieven veel scherper dan de huidige tarieven via de vaste lijn. Daardoor is er maandelijks een duidelijke besparing. 

Deze groepspraktijk had een duidelijke visie naar de toekomst. Het voordeel van de Cloud-telefooncentrale was hen onmiddellijk duidelijk: geen eigen, lokale centrale meer en dus ook geen onverwachte onkosten bij vb technische panne of vervanging.  

Conclusie: 

“We werden vanaf het eerste contact professioneel begeleid. Er werd goed geluisterd naar onze eisen en er werd niet op een inspanning gekeken om daar aan te voldoen.

Enkele weken na het opstarten en praktisch gebruik door alle leden van de groepspraktijk, werd een overlegmoment gepland.

Daar werden, zonder enige moeite, de nodige aanpassingen uitgevoerd.

Het team van Intellinet staat nu nog steeds ter beschikking om onverwachte problemen snel en adequaat op te lossen.”

 

Bekijk onze klanten 

Meer weten over onze
diensten?

Onze verkoopsmedewerkers staan klaar om u geheel vrijblijvend al uw vragen te beantwoorden en samen te zoeken naar een oplossing op maat van uw behoeften.

Klantenservice

Wat kunnen we voor u doen?

+32 3 535 35 35

Maandag - Vrijdag, 8.00 - 18.00

Stuur een e-mail

Reactie binnen 24 uur

Skype gesprek

Maandag - Vrijdag, 8.00 - 18.00